A rádióreklám jól kiállta az idő próbáját, a mai napig nagyon hatásos ATL módszer egyes célcsoportok elérése. Ez az egyetlen reklámhordozó, amelyet a közönség olyan mindennapi tevékenységei alatt is tud passzívan fogyasztani, mint a vezetés vagy a házimunka.
A rádióhirdetések előnyei közé tartozik pl., hogy vidéki rádiók esetében, az alacsony költségek miatt sokkal többször lehet ismételtetni a reklámokat, így szélesebb közönséghez tud elérni az üzenet. A rádiók profilja, műsorai és az idősáv függvényében pedig a célcsoport is rendkívül jól megcélozható.
A rádióhirdetések sajátossága, hogy kizárólag a közönség hallására és képzelőerejére támaszkodik. Ezért a hanghatásoknak, karaktereknek, vagy az esetleges szignálnak döntő szerepe van abban, hogy mennyire lesz emlékezetes a rádióreklám.
Rádióreklám árak
A rádióreklámok viszonylag alacsony költséggel elkészíthetőek, mivel csupán egy stúdióra és a színész(ek)re van szükség hozzá. A rádióreklám árát azonban ezen felül természetesen a sugárzáshoz tartozó változók is befolyásolják. A reklám hossza, az ismétlés mennyisége, a hallgatottság és az idősávok is hatással vannak a végső árra.
A jól kivitelezett és pozícionált rádióreklámok komoly marketingértéket képviselnek. A MyAd szakértői a tervezésében és a sugárzás szervezésében is professzionális segítséget nyújtanak.