Marketingkommunikációdhoz használj klasszikus reklámtípusokat, szólíts meg széles közönséget és növeld a márkaismertségedet! Teljes körű kampányszervezéssel lefedjük a hagyományos reklámok minden szegletét.
ATL jelentése
Az ATL az angol ‘above the line’ kifejezést takarja. Ezek a hagyományos, klasszikus reklámok, amiket mindenki előszeretettel használ. Az ATL szinte kivétel nélkül tömeg médiumokon keresztül kommunikál, így ezek az üzenetek szükségszerűen személytelenek, illetve megmarad a távolság a márka és a fogyasztók között.
ATL-eszközök
A hagyományos hirdetések között jó néhány választási lehetőség van, amikor a kampányt tervezzük.
Az ATL-eszközök közé tartoznak az tv- és rádióreklámok, amiket remekül lehet alkalmazni országos szintű kampányoknál. A kreatív reklámok ráadásul sokáig a köztudatban maradhatnak. Rádióreklámokat szintén lehet használni országos terjesztés esetén, de kisebb, helyi adókkal szűkíthető is a közönség.
A köztéri reklámozás legelterjedtebb változata az óriásplakát, de a városokon belül kifejezetten hatásosak a citylightplakátok és a járműreklámok is, amelyek az autósok mellett a gyalogosokat és a tömegközlekedőket is meg tudják célozni.
A nyomtatott sajtóban megjelenő reklámok is az ATL-eszközök szerves részét képezik, hírújságok mellett, magazinokban és szakmai lapokban is jelenhet meg hirdetés.