Válassz BTL-marketing megoldásokat a márkád népszerűsítéséhez, legyél egyedi és emlékezetes a fogyasztóid szemében! A BTL-módszerek tökéletesen kiegészítik a hagyományos hirdetéseidet, így egy igazán izgalmas és hatékony kampányt hozhatsz létre.
BTL jelentése
A BTL a ‘below the line’ angol kifejezés rövidítése, arra utalva, hogy az ilyen eszközök egy alternatívát nyújtanak a megszokott, klasszikus reklámokkal szemben. A BTL-kommunikációval egy közvetlenebb kapcsolat alakítható ki a vevőkkel, és a személyes kommunikációval specifikus célcsoportokat is rendkívül jól el lehet érni. Helyi közösségeket, kisebb csoportokat is leginkább BTL-megoldások tudnak megszólítani.
BTL-eszközök
A BTL-marketing széles lehetőségeket kínál a márka-vevő kapcsolat megteremtésére.
A PR-kampányok segítségével rendkívül jól megszólíthatóak a fogyasztók. A rendezvényeken való részvétel vagy események szponzorálása csak néhány a rengeteg PR-eszköz közül. Reklámajándékokkal és kiadványokkal még személyesebbé tudod tenni a kapcsolatot.
Az online marketing változatos és mindig megújuló lehetőségeket kínál, ezek kiaknázása mára már szinte elengedhetetlen.
Az ilyen BTL-eszközök esetében különösen fontos az egységes arculat, mivel így lehet könnyen összekapcsolni a márkát és a választott BTL-marketinget még akkor is, ha az alkalmazott eszköz nem kifejezetten az eladásra koncentrál.
Segítünk megtervezni a céged marketingkommunikációját, és felállítani egy hatékony marketingstratégiát. Grafikai és szövegírási szolgáltatásainkkal pedig rögtön professzionális módon szólíthatod meg a vevőidet.