MyPoetry 2019 – Kreativitásunkat a média is elismerte

MYAD Marketing

MyPoetry 2019 – Kreativitásunkat a média is elismerte

2019-ben indítottuk útjára kreatív kampányunkat, a MyPoetry-t, aminek elsődleges célja volt, hogy a költészetet minden generáció számára maradandóvá tegye. A kampány alapját az az elképzelés adta, hogy milyen lenne, ha irodalmi nagyjaink a mai korban élnének és ha verseiket nem papírra vetették volna, hanem az online térben osztották volna meg? Ötletünket nemcsak a diákok és a tanárok értékelték nagyra, hanem egyes médiumok is. A Funzine szerkesztősége már februárban a mi kezdeményezésünket választotta az év legkreatívabb kampányának. Majd év végi összegzésében a Szeretlek Magyarország csapata is a legjobbak között értékelte a MyPoetry-t. Büszkék vagyunk, hogy munkánkat a fiatalokon túl a szakma is értékesnek tekintette! Ígérjük, 2020-ra is tartogatunk hasonló meglepetéseket!

További hírek

fb iconinsta iconyoutube icon

© MyAd Marketing Kft. 2019
Minden jog fenntartva!